Mokomasis ratų geometrijos suvedimo stendas MSVAZ1 AutoEDU

Kodas: MSVAZ1
  • Komponentai: Pakabos geometrijos reguliavimas priekinėje ir galinėje ašyse
  • Komponentai: Suvedimo kampo reguliavimas priekinėje ir galinėje ašyse
  • Komponentai: Priekinių ratų išvirtimo kampo reguliavimas priekinėje ir galinėje ašyse
  • Komponentai: Kasterio kampo reguliavimas

Prekių pristatymo laikas derinamas individualiai

Prekės informacija

Ratų geometrijos suvedimo stendas yra skirtas automobilio važiuoklės sandaros ir ratų geometrijos (suvedimo) demonstracijai bei laboratorinių darbų atlikimui. Šiame stende sumontuota Makfersono tipo priekinė pakaba ir daugiasvirtinė galinė pakaba.

Tokio tipo demonstracinis mokomasis stendas yra puiki mokymo priemonė leidžianti studentams susipažinti su skirtingais automobilių važiuoklių tipais, jų komponentais bei pakabos geometrijos matavimo/reguliavimo kampais ir diagnostikos galimybėmis. Naudojantis šiuo mokomuoju stendu patogu mokyti keletą studentų iškarto, nes – iš visų pusių matomi reguliavimo taškai ir pakabos komponentai. Pakabos geometrijos reguliavimai atliekami kaip tikrame automobilyje – varžtų ir įrankių pagalba.

Techninė specifikacija ir funkcijos / panaudojimas

Pagrindinės funkcijos:

Ratų geometrijos suvedimo stendas susideda iš priekinės Makfersono ir galinės daugiasvirtinės pakabos.

Priekinė Makfersono tipo pakaba turi 8 reguliavimo vietas, kurias naudojant galima:

  1. Ratų išvirtimo, kasterio kampus bei vairavimo ašies pokrypį galima reguliuoti slenkant amortizatoriaus viršutinę atramą.
  2. Ratų išvirtimą galima reguliuoti 2 taškuose.
  3. Ratų išvirtimo, kasterio bei vairavimo ašies pokrypio kampus galima reguliuoti sukant priekinės svirties, priekinį ekscentrinį varžtą.
  4. Kasterio kampą galima reguliuoti sukant priekinės svirties galinį ekscentrinį varžtą. Sukant ir priekinį, ir galinį priekinės svirties ekscentrinius varžtus galima reguliuoti išvirtimą.
  5. Reguliuoti suvedimą vairo traukių pagalba.
  6. Ratų išvirtimo kampą galima reguliuoti slenkant ratą, atsukus priekinės svirties apatinį šarnyrą. Taip pat keičiasi ir vairavimo ašies pokrypis.
  7. Priekinis porėmis. Atlaisvinus porėmį ir slenkant išilgai reguliuojamas kasterio kampas ir automobilio bazė, slenkant porėmį į šonus keičiamas ratų išvirtimo kampas ir automobilio ašies padėtis.
  8. Vairo padėties fiksavimo varžtas leidžia fiksuoti vairą ir vairo kolonėlę, kad atliekant ratų geometrijos reguliavimo procedūras nesikeistų vairo padėtis

Galinė daugiasvirtinė pakaba turi 3 reguliavimo vietas, kurias naudojant galima:

1) Reguliuoti suvedimo kampus reguliuojant galinę apatinę traukę;

2) Reguliuoti išvirtimą viršutinės svirties ekscentrinių varžtų pagalba;

3) Reguliuoti išilginę rato padėtį, reguliuojant galinės važiuoklės priekinę traukę;

Matavimų ir diagnostikos galimybės

* Naudojantis pakabos geometrijos reguliavimo įrenginiais, galima pademonstruoti šiuos matavimus ar parametrus:

  • Tarpašiniai atstumai ir įstrižainės
  • Ašių prasislinkimas viena kitos atžvilgiu
  • Rato trinties spindulys
  • Kasterio kampo eiga (Stabilizacijos petys)
  • Vairavimo ašies pokrypis
  • Tarpuvėžio plotis
  • Ratų bazės ilgis
  • Priekinės ir galinės ašių rato atsilikimas
  • Eigos aukštis (nulinis važiavimo aukštis)
  • Centrinės linijos padėtis
  • Traukos veikimo linija, traukos kampas
  • Suvedimo pokytis posūkyje
  • Apriedėjimo spindulys
  • Kita

* Priklauso nuo ratų geometrijos programinių bei techninių įrangos galimybių

Mokomasis pakabos geometrijos reguliavimo stendas yra pritaikytas pakabos geometrijos kampų reguliavimui ir matavimui naudojant visų tipų ir technologijų pakabos geometrijos reguliavimo stendus:

  • Ratų suvedimo stendas 3D technologija
  • Ratų suvedimo stendas senas CCD technologija
  • Ratų suvedimo stendas mechaninis matavimas (Liniuotės/šniūreliai)

Demonstracijoms bei mokymams nėra būtinas automobilinis keltuvas, nes atvira stendo konstrukcija leidžia matyti bei atlikti reguliavimus iš visų pusių.

Kita

  • Ratų geometrijos suvedimo stendas yra nesunkiai sulankstomas ir pastatomas taip, kad užimtų minimalią vietą sandėliavimui ar transportavimui.
  • Priekinė ašis turi hidraulinius stabdžius
  • Galinės ašies ratai stabdomi fiksatorių pagalba
  • Matmenys (aukštis x ilgis x plotis): Visiškai išskleistos bazės 110x310x170 Cm / Sulankstomas sandėliavimui 110x165x170(stendui stovint ant ratų) / Sulankstomas sandėliavimui 165x110x170 (stendą pavertus vertikaliai)
  • Svoris (neto) apytiksliai: 195 Kg
  • Pagaminta Lietuvoje
  • CE sertifikuota

Užsakoma papildomai

  • Ratų geometrijos reguliavimo įranga
  • 4 kolonų keltuvas su važiuoklės patikros stendu
  • Žirklinis keltuvas su važiuoklės patikros stendu

Charakteristika

Komponentai Pakabos geometrijos reguliavimas priekinėje ir galinėje ašyse
Komponentai Suvedimo kampo reguliavimas priekinėje ir galinėje ašyse
Komponentai Priekinių ratų išvirtimo kampo reguliavimas priekinėje ir galinėje ašyse
Komponentai Kasterio kampo reguliavimas

Apie gamintoją

AutoEDU

  • Benzininių ir dyzelinių variklių valdymo sistemų mokymo stendai simuliatoriai, ABS, apšvietimo sistemų, CAN tinklo, jutiklių ir žvigdančiųjų mechanizmų, uždegimo sistemų mokymo stendai.
  • Veikiantys mokomieji varikliai lengvųjų automobilių ir sunkvežimių:
  • Benzininiai veikiantys mokomieji varikliai su skirtingomis variklio valdymo sistemomis tokiomis MPI, FSI, GDI ir kt.
  • Dyzeliniai veikiantys mokomieji varikliai su skirtingomis variklio valdymo sistemomis CR, PD, PLD ir kt.
  • Išpjaustyti modeliai: lengvųjų automobilių, sunkvežimių, laivų ar lėktuvų, dyzeliniai ir benzininiai varikliai ar jų komponentai, važiuoklės ar kiti mazgai su technologiniais pjūviais.
  • Specifiniai stendai skirti automobilių remonto dirbtuvėms.
Product added to compare.