Benzininio įpurškimo Motronic MED 7.5.10 (FSI) stendas MSFSI01 AutoEDU

Kodas: MSFSI01
  • Sistema: Pilnai funkcionuojanti
  • Diagnostinė jungtis: OBD 16 polių
  • Simuliavimas: Gedimų kodų
  • Matavimas: Sistemoje esančių komponentų ir elektrinių signalų matavimas per išvestus kontaktus

Prekių pristatymo laikas derinamas individualiai

Prekės informacija

Užsakymo Nr. MSFSI 1

Benzininio įpurškimo Motronic MED 7.5.10 (FSI) stendas sumontuotas į mobilų, aliuminio konstrukcijos rėmą su ratukais. Stendas skirtas automobilio uždegimo bei tiesioginio įpurškimo sistemos veikimo bei sandaros demonstracijai ir laboratorinių darbų atlikimui.

Stendas surinktas originalių Audi/VW automobilių detalių pagrindu. Stende sumontuota funkcionuojanti variklio valdymo sistema Motronic MED 7.5.10 (FSI), atkartoja variklio tiesioginio degalų įpurškimo ir uždegimo sistemos skirtingus darbo režimus. Tokio tipo demonstracinis mokomasis stendas yra puiki mokymo priemonė leidžianti studentams susipažinti su variklio valdymo sistemos sandara, jos komponentais, darbo režimais ir matavimų bei diagnostikos galimybėmis.

Techninė specifikacija ir funkcijos / panaudojimas

  • Mokomajame benzininio įpurškimo stende sumontuota tiesioginio (FSI) kuro įpurškimo sistema;
  • Galima stebėti kuro tiekimo sistemos darbą, purkštukų išpurškiamą degalų kiekį, išpurškimo kokybę, žemo slėgio degalų siurblio sukeliamą kuro slėgį;
  • Degalų siurblys (žemo slėgio) panardintas į skaidrų baką. Demonstracijos metu matomas degalų siurblio veikimas;
  • Matomas uždegimo žvakių darbas;
  • Reguliuojamas oro srautas skirtas oro masės matuoklės ir oro temperatūros daviklio įsiurbimo kolektoriuje matavimams atlikti;
  • Reguliuojamas variklio apsisukimų greitis;
  • Stende sumontuoti simuliatoriai, keičiantys sistemos komponentų darbinius parametrus:

– Simuliuojamas Lambda zondo signalas;
– Simuliuojama variklio darbinė temperatūra;
– Simuliuojami NOx jutiklio darbiniai parametrai;
– Simuliuojami išmetamųjų dujų temperatūros jutiklio parametrai;
– Simuliuojami Įsiurbimo vamzdžio slėgio jutiklio parametrai;

  • Stende sumontuota elektrinė schema su sutartiniais žymėjimais bei esančių komponentų matavimo kontaktais;
  • Kontaktai sujungti išimamų trumpiklių pagalba. Ištraukus trumpiklius galima simuliuoti daugiau nei 25 klaidų. Simuliuojant klaidas galima stebėti kitų komponentų darbo režimo pasikeitimus;
  • Stende sumontuotas voltmetras su spalvotu TFT ekranu. Voltmetro ekrane atvaizduojama stendo el. komponentų įtampa:

– G212 Išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo;
– G70 Oro masės matuoklio;
– G336 Įsiurbimo vamzdžio sklendės potenciometro;
– G185 Akseleratoriaus padėties daviklio I;
– G79 Akseleratoriaus padėties daviklis II;
– G247 Degalų slėgio jutiklio;
– G187 Droselinės sklendės potenciometro I;
– G188 Droselinės sklendės potenciometro II;
– G71 Įsiurbimo vamzdžio slėgio jutiklio;
– G62 Variklio temperatūros jutiklio;
– G83 Aušinimo skysčio temperatūros jutiklio;
– G235 Išmetamųjų dujų temperatūros jutiklio;

  • Reguliuojama įsiurbimo vamzdžio sklendė (reikalinga vakuumo pompa, užsakoma papildomai);

Matavimų ir diagnostikos galimybės

Oscilografas/multimetras

  • Valdymo bloko elektrinių grandinių reikšmių matavimas per išvestus kontaktus, sumontuotus stendo elektrinėje schemoje;
  • Galima pamatuoti kiekvieno sistemoje esančio komponento elektrines reikšmes;
  • Patogu atlikti aukštos įtampos uždegimo sistemos matavimus;

Valdymo bloko diagnostika

  • EOBD 16 polių diagnostinė jungtis;
  • Valdymo bloko identifikacijos nuskaitymas;
  • Klaidų nuskaitymas/trynimas;
  • Esamų parametrų atvaizdavimas;
  • Komponentų aktyvacija (Priklausomai nuo valdymo bloko išpildymo);
  • Droselinės sklendės adaptacija;
  • Valdymo bloko kodavimas/konfigūravimas;

Kita

  • Stendo konstrukcija uždara. Vidinės elektros instaliacijos laidai iš išorės nėra matomi
  • Stendo maitinimas 220V
  • Matmenys (aukštis x ilgis x plotis): 1820x1360x500 mm
  • Svoris (neto) apytiksliai: 105 Kg
  • Pagaminta Lietuvoje
  • CE sertifikuota

Užsakoma papildomai

  • Klaidų simuliavimo pultas – 10 paslėptų klaidų simuliavimas studentų egzaminavimui
  • Vakuumo/slėgio pompa
  • Automobilinis oscilografas
  • Diagnostinis OBD prietaisas

Charakteristika

Sistema Pilnai funkcionuojanti
Diagnostinė jungtis OBD 16 polių
Simuliavimas Gedimų kodų
Matavimas Sistemoje esančių komponentų ir elektrinių signalų matavimas per išvestus kontaktus

Apie gamintoją

AutoEDU

  • Benzininių ir dyzelinių variklių valdymo sistemų mokymo stendai simuliatoriai, ABS, apšvietimo sistemų, CAN tinklo, jutiklių ir žvigdančiųjų mechanizmų, uždegimo sistemų mokymo stendai.
  • Veikiantys mokomieji varikliai lengvųjų automobilių ir sunkvežimių:
  • Benzininiai veikiantys mokomieji varikliai su skirtingomis variklio valdymo sistemomis tokiomis MPI, FSI, GDI ir kt.
  • Dyzeliniai veikiantys mokomieji varikliai su skirtingomis variklio valdymo sistemomis CR, PD, PLD ir kt.
  • Išpjaustyti modeliai: lengvųjų automobilių, sunkvežimių, laivų ar lėktuvų, dyzeliniai ir benzininiai varikliai ar jų komponentai, važiuoklės ar kiti mazgai su technologiniais pjūviais.
  • Specifiniai stendai skirti automobilių remonto dirbtuvėms.
Product added to compare.