Dyzelinio variklio valdymo sistema CR/EDC 15 MSCR1 AutoEDU

Kodas: MSCR1
  • Sistema: Pilnai funkcionuojanti
  • Diagnostinė jungtis: OBD 16 polių
  • Simuliavimas: Gedimų kodų
  • Matavimas: Sistemoje esančių komponentų ir elektrinių signalų matavimas per išvestus kontaktus

Prekių pristatymo laikas derinamas individualiai

Prekės informacija

Dyzelinio įpurškimo CR/EDC 15C3-4.1 stendas sumontuotas į mobilų, aliuminio konstrukcijos rėmą su ratukais. Stendas skirtas automobilio dyzelinių degalų Common Rail sistemos veikimo bei sandaros demonstracijai ir laboratorinių darbų atlikimui.

Stendas surinktas originalių Renault automobilio detalių pagrindu. Stende sumontuota funkcionuojanti variklio valdymo sistema Bosch EDC 15 atkartoja variklio tiesioginio degalų įpurškimo sistemos skirtingus darbo režimus. Tokio tipo demonstracinis mokomasis stendas yra puiki mokymo priemonė leidžianti studentams susipažinti su variklio valdymo sistemos sandara, jos komponentais, darbo režimais ir matavimų bei diagnostikos galimybėmis.

Techninė specifikacija ir funkcijos / panaudojimas

  • Mokomajame dyzelinio įpurškimo stende sumontuota Common Rail degalų įpurškimo sistema;
  • Stendas susideda iš dviejų dalių: viena skirta mechaninės dalies siurblio ir purkštukų demonstracijai, kita dalis variklio elektrinės bei elektroninės dalies demonstracijai. Abi dalys sujungtos valdymo jungtimi ir dirba kaip viena sistema;
  • Galima stebėti aukšto slėgio kontūro degalų tiekimo sistemos darbą, purkštukų išpurškiamą degalų kiekį, grįžtamų degalų kiekį, išpurškimo kokybę;
  • Reguliuojamas oro srautas skirtas oro masės matuoklės ir oro temperatūros daviklio įsiurbimo kolektoriuje matavimams atlikti;
  • Reguliuojamas variklio apsisukimų greitis;
  • Keičiami susimuliuoto variklio temperatūros jutiklio parametrai;
  • Keičiami oro pripūtimo slėgio jutiklio parametrai;
  • Stende sumontuota elektrinė schema su sutartiniais žymėjimais bei esančių komponentų matavimo kontaktais;
  • Kontaktai sujungti išimamų trumpiklių pagalba. Ištraukus trumpiklius galima simuliuoti daugiau nei 20 klaidų. Simuliuojant klaidas galima stebėti kitų komponentų darbo režimo pasikeitimus;
  • Sumontuotas voltmetras su spalvotu ekranu atvaizduoja įtampą:

– APPS 1 Akseleratoriaus pedalo padėties daviklio I;
– APPS 2 Akseleratoriaus pedalo padėties daviklio II;
– ACT Oro temperatūros jutiklio;
– MAF Oro masės matuoklio;
– FPS Degalų slėgio jutiklio;
– MAP Įsiurbimo kolektoriaus slėgio jutiklio;
– EGR Išmetamųjų dujų recerkuliacijos vožtuvo;
– CTS Variklio temperatūros jutiklio;
– FTS Kuro temperatūros jutiklio;

Matavimų ir diagnostikos galimybės

Oscilografas/multimetras

  • Valdymo bloko elektrinių grandinių reikšmių matavimas per išvestus kontaktus, sumontuotus stendo elektrinėje schemoje;
  • Galima išmatuoti kiekvieno sistemoje esančio komponento elektrines reikšmes;

Valdymo bloko diagnostika

  • EOBD 16 polių diagnostinė jungtis;
  • Valdymo bloko identifikacijos nuskaitymas;
  • Klaidų nuskaitymas/trynimas;
  • Esamų parametrų atvaizdavimas;
  • Komponentų aktyvacija (Priklausomai nuo valdymo bloko išpildymo);
  • Valdymo bloko kodavimas/konfigūravimas;

Kita

  • Stendo konstrukcija uždara. Vidinės elektros instaliacijos laidai iš išorės nėra matomi
  • Stendo maitinimas 220V
  • Matmenys (aukštis x ilgis x plotis): Elektroninės dalies (lenta) 1820x1360x500 mm Mechaninės dalies (vežimėlis) 1500x800x500 mm
  • Svoris (neto) apytiksliai: 135 Kg
  • Pagaminta Lietuvoje
  • CE sertifikuota

Užsakoma papildomai

  • Klaidų simuliavimo pultas – 10 paslėptų klaidų simuliavimas studentų egzaminavimui
  • Automobilinis oscilografas
  • Diagnostinis OBD prietaisas

Charakteristika

Sistema Pilnai funkcionuojanti
Diagnostinė jungtis OBD 16 polių
Simuliavimas Gedimų kodų
Matavimas Sistemoje esančių komponentų ir elektrinių signalų matavimas per išvestus kontaktus
Product added to compare.